Direct uw klacht melden

OF BEL 043-365 20 20


MA-VR 9-14 PERSOONLIJK ANTWOORD

BUITEN DEZE TIJDEN VIA VOICEMAIL

Als u hinder ondervindt van vliegverkeer kunt u bellen met het Klachten Informatie Centrum Luchtverkeer, 043 365 20 20. Daarbij is het van belang dat u de datum en het tijdstip van uw waarneming vermeldt.

Het Klachten Informatie Centrum hanteert een 5-dagen termijn. Klachten kunnen 5 dagen worden opgespaard en dan worden doorgebeld.

Het Klachten Informatie Centrum is te allen tijde bereikbaar. De medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9 tot 14u, buiten deze uren kunt u uw klacht inspreken op een antwoordapparaat.

U kunt ook 24u per dag gebruik maken ons klachtenformulier.

 

Ga naar het klachtenformulier

Door middel van dit formulier kunt u een klacht melden. Wij hanteren een ‘5-dagentermijn’. Klachten kunt u tot vijf dagen later melden. Wenst u meer informatie of terugkoppeling, voert u dan een telefoonnummer in waar wij u overdag kunnen bereiken. Wij geven alleen telefonisch informatie.